Gibraltar SC-SBRA-TP Cymbal Boom Rod

4

Cymbal Boom

  • Short version
  • With "swing nut" cymbal holder
  • Length: 30.5 cm
Available since July 2012
Item number 290753
Sales Unit 1 piece(s)
with boom No
Incl. Memory Clamp No
49 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Friday, 26.04.
1

4 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

stability

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
G
Sieht technisch anspruchsvoller aus als es ist! ;-)))
Grooveminister 29.01.2018
Ich hantiere schon seit Jahren mit Gibraltar Produkten und war und bin im großen und ganzen immer ganz zufrieden. An dem Boom würde ich am ehesten das Verstellgelenk kritisieren. So man den Beckenarm nur einmal richtig einstellen muss und er kann dann so bleiben, gibt es da auch wenig zu meckern. Wer aber häufiger die Neigung verstellen will, dem hat es Gibraltar hier nicht ganz so leicht gemacht. Es ist nämlich nicht alleine mit dem lösen der Flügelschraube gemacht! Zusätzlich muss jedesmal mit dem Stimmschlüssel das Gelenk, welches über eine ganz fein gerastete Welle seinen Halt findet, gelöst werden! Nach Einstellen des Winkels also erst wieder mit dem Stimmschlüssel festziehen und danach zusätzlich die Flügelschraube andrehen. Ist solide, sieht gut aus, ist aber nicht ganz so praktisch...
stability
quality
handling
0
0
Report

Report