Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 20.05. ja Tiistai, 21.05. välillä.
JL
Jari L. 02.05.2019
Erittäin helppo käyttää kun malttaa lukea manuaalia ja katsoa YouTube videot, ainoa miinus tulee siitä että, kun vaihtaa kanavaa mitä miksaa, edellisen kanavan efektit jää päälle, vaatii tarkkaavaisuutta, eli jostain syystä vaikka valitsee esim. Kanavasta neljä kuutoseen niin kanavan neljä efektit jää päälle, ja jos ei ole kuutosen efektiä laittanut ylös paperille niin se täytyy miksaus tehdä uudestaan.
Itse käytän mikseriä kotistudiossa.
Minulla tämä on ensimmäinen tallennin mitä olen ikinä käyttänyt, projektit joita olen aloittanut olen saanut ne myös tehtyä loppuun, joten voin suositella ehdottomasti vaikka ei olikaan ennen äänittänyt.

F
Factory 01.03.2021
Erinomainen laite ja todella hyvä keksintö yhdistää monitorit ja kuulokevahvistimet yhteen (miksei kukaan ole keksinyt aiemmin)!