Sivun sisältöön
seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Torstai, 3.10. ja Perjantai, 4.10. välillä.
S
Sakander 18.02.2019
Parin kuukauden käyttöönoton jälkeen voin myöntää että tämä combo on hyvä - ääni on ihan ok, effektit ja niiden käyttö on helppo, kotikäyttöön on erinomainen laite. Asun kerrostalossa ja soitan kitaraa aina kuulokkeet päällä, tämä combo sopii minun käyttöön ihan täydellisesti. Jos olisin nyt ostamassa tämän, ehkä ostaisin kallimman mallin (Yamaha THR10 V2), koska siihen voi tallentaa omia asetuksia eikä tarvi aina uudestaan etsimään haluamaa saundia. Mutta tämäkin toimii tosi hyvin ja olen tyytyväinen että valitsin sitä. Suosittelen aloittelijoille sekä kokeneemmallekin kitaristeille!

Sopivan kokoinen Yamaha-vahvistin
Alcheimer85 27.04.2020
Olen jo kuusi pitkää vuotta haaveillut Yamaha THR5- vahvistimesta ja tänään nopean kokeilun jälkeen, olen todella tyytyväinen uuteen vahvistin-hankintaani (olen saanut rahoille vastinetta). Säädöt ovat helppoja, sähkökitaran viritys onnistuu vahvistimen viritysohjelmalla, annan täydet pisteet mukana olevista kaiuista (chorus, flanger, phaser ja tremolo) ja aikaisemmin tilaamani Yamaha THR-laukku sopii vahvistimen säilyttämiseen ja kantamiseen. Suosittelen avokätisesti muillekin kitaristeille, koska tätä parempaa vahvistinta ei löydy muualta.

K
A good starter amp
KazzuFin 18.09.2018
A great amp for anyone wanting to get into guitar playing all tough the sound is a bit flat