Kaikki hinnat sis. ALV:n

llmainen toimitus. Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 20.05. ja Tiistai, 21.05. välillä.
PM
Halpa, mutta kaunisääninen C-torvi
Panu M. 21.07.2015
Opiskelin aikoinaan opistossa trumpetinsoittoa, mutta viimeiset vuosikymmenet olen soitellut satunnaisissa kokoonpanoissa moninkertaisesti arvokkaammalla Yamahan Bb-torvellani. Uusien ja hankalien stemmojen transponoinnin välttämiseksi olin etsinyt C-vireistä jo kauan, mutta käytettynä niitä ei juuri liiku ja uusien hinnat lähtevät tuhannesta eurosta. Thomann-merkkisistä soittimista ei ennestään ollut kokemusta, mutta huomattavan edullinen hinta rohkaisi kokeilemaan. Ja täytyy myöntää, että kannatti! C-torveni ääni on soinut konserttisaleista kirkkoihin ja saanut ihailua ja kiitosta trumpetistikollegoiltakin. Ääni on huomattavasti kirkkaampi kuin Bb-torvessani ja erottuu edukseen useamman Bb-torven kanssa soitettaessa. Ylärekisterin (c3-) kanssa tulen jostain syystä helpommin vanhalla torvellani paremmin toimeen, mutta se voi olla tottumiskysymyskin (olen kaukana ammattilaisesta..). Ainoa negatiivinen seikka oli heti soittimen saatuani kolmosventtiilin rahina - muut venttiilit toimivat (lähes) äänettömästi. Se ei onneksi ole tarkerrellut ja olen ajatellut, että aika ja soittaminen hoitaa senkin ongelman. Kokonaisuutena tämä on ollut yksi parhaista ostoksistani Thomannilta!

s
Toimiva C-tr
sh17 22.10.2021
Hankimme c-tr mökille harjoitus trumpetiksi jotta vieraatkin voivat soittoharjoitella pianon säestyksellä. Toimiva ja kiva soitin