tc electronic MojoMojo

Arvioitu toimituspäivä Tiistai, 21.05. - Keskiviikko, 22.05.
T
WoW
T.J.L. 12.02.2019
WoW ja vielä kerran WoW ! ! Mikä soundi, rakastuin ihan oikein että lähti Elvistä pukkaamaan päässä että oksat pois! Sustain ja Tonny Iommi soundid että kyllä lähtee !
En voi muuta kuin suositella voi meinaa tulla ihan riippuvaiseksi koko härveliin!

Ps. Kantsii katsoa youtubesta Paul Gilbert demos MojoMojo niin eiköhän se siitä.....

Tuntematon 21.12.2016
Ihan "ok" soundinen särötin. Soundimaailma on jotenkin ns. persoonaton, samantyylinen mitä Bossin säröistä tulee mieleen.

C
Hyvä säröpedaali Marshall saundista pitäville.
Christian9786 13.09.2020
Loistava särö rouheaan Blues ja Hard rock säröttelyyn.
Plussaa - Hyvä työnjälki, helppo säätää sekä vahva rakenne joka kestää varmasti rankemmankin keikkailun.Lisäksi vielä helppo pariston vaihto ja edullinen hankinta hinta.

Miinusta - Basso voittoinen saundi eli ei välttämättä toimi ihan joka vahvistimen kanssa.

Suosittelen kokeilemaan.

J
Loistava overdrive
JuhaR 27.07.2016
Halusin od pedaalin joka ei olisi liian hankala käyttää,mutta
soundiin pitää löytyä maustetta.Eikä edullisuuttakaan luettaisi viaksi,no tässähän se on.Hyvät ja helpot säädöt erityisesti että pelkällä kitaran volumenupilla voi hypätä puhtaasta särölle on upea ominaisuus,Soundi on hieno varsinkin basson saa muriseen,aioa miinus on pikku katkaisin jonka pitäis lisätä bassoa sen hyöty jää vähän hämäräksi,mutta vika voi olla mun kamoissa.Rakenne on vankan tuntuinen ja hinta edullinen suosittelen

Thomann toimi kuten odottaa sopii paljon olen tilannut
enkä koskaan pettynyt

Käyttökelpoinen od
Tuntematon 07.10.2016
Ulkoisesti jämäkkä ja laadukkaan oloinen. Soundiltaan neutraalihko, mutta vähän tummempi ja bassovoittoinen. Ala- ja ylätaajuuksien säätimet ovat mukavaa vaihtelua pelkkään tonepotikkaan verrattuna, mutta särönä pelkän puhtaan päälle silti melko persoonaton.

Jos kaipaa vain pikkuisen runtua vahvistimen särökanavan lisäksi, kannataa tätä kokeilla kivana vaihteluna TS-tyylisten pedaalien sijaan. Puhtaan kanavan säröttämiseen sen sijaan löytyy parempiakin vaihtoehtoja, sillä isommilla gainasetuksilla ei soundi oikein pysy kasassa.

Erinomainen särö
Tuntematon 29.04.2016
Aivan erinomainen lämmin soundi. Suosittelen MojoMojoa kaikille, jotka etsivät Santanan tapaista lämmintä säröä ja soundia.
t. Juha

K
Just hyvä
Kippari 30.06.2017
Ostin akustiseen kitaraani tekemään pehmeää pyöreää säröä ja toimimaan tremolon kanssa. Soundi oli juuri sitä mitä luvattiin. Teko vahvaa laatua ja vieläpä kohtuuhintainen.
Helppo käyttää ja säätämiselle riittävästi namikoita. Suosittelen ja juuri akkarille myös.

KL
TC Electronic Mojo Mojo
Kimmo L 26.02.2020
Tukevan oloinen! Myös monipuolinen kliineistä(hi headroom) bluessäröihin ei siis megahevipedaali, bassoa paljon josta ominaisuudesta minä pidän kaikki välttämättä ei, riippuu tietenkin kitarasta ja vahvistimesta...
Käyttö

Hinta- ja laatusuhde kohdillaan.
Tuntematon 23.11.2016
Hintaansa nähden erittäin hyvä laite, joka ylittikin odotukseni hieman. Tuottaa erittäin pehmeää ja lämmintä soundia ja draivia riittää ihan mukavasti. Suosittelen etenkin aloittelijoille, jotka harkitsevat ensimmäisien pedaalien hankintaa.

K
Värittää soundia hyvässä ja pahassa
KindOf 25.06.2017
Tällä pedaalilla on luonne ja se on sekä plussa että miinus. Päällä ollessaan värittää soundia tiettyyn suuntaan tube screamerin tavoin ja ei toimi missään nimessä pelkkänä sooloboostina tai edes ajamaan putkivahvistinta ruvelle ilman soundin muuttumista. Soundi on kyllä itsessään miellyttävä, mutta jos kaipaat suht väritöntä säröä/boostia, niin tämä ei ole silloin valintasi. Esim. saman firman spark booster toimii omassa laudassa. Jos soittelisin paljon bluesia tai vastaavaa perinnekamaa, niin silloin tämä varmaan ansaitsisi paikan laudassa.