Arvioitu lähetyspäivä Lauantai, 27.04. mennessä
Toimii!
Tuntematon 02.11.2016
Tilasin kuulokkeet halvan hinnan vuoksi.

Tarkoituksena oli saada kuulokkeet jotka eivät vuoda sekä suojaavat ulkoisilta ääniltä. Tämän kuulokkeet tekevät mielestäni mainiosti. Olen äänittänyt kuulokkeet päässä lauluja sekä soittanut sähkörumpuja nauhalle juurikaan kuulematta kapuloitten nakutusta.

Kuulokkeet istuvat kyllin mukavasti mutta taukoja tulee ainakin itse pidettyä osin myös silmälasien sankojen painamisen takia. Voivat ruveta hieman painamaan jos istuu tunteja kerrallaan.

Äänenlaatu oli yllättävä. Olen käyttänyt pitkään AKG studio kuulokkeita ja ero oli huomattava. Superluxissa matalat taajuudet ja basso korostuu eri tavalla, tämä tuntuu syövän hieman kirkkautta ja alkuun kuulokkeet saattavat kuulostaa "oudolta". Kaiken kaikkiaan kuitenkin pienen totuttelun jälkeen olen ollut erittäin tyytyväinen ostokseeni. On hyvä kuunnella äänityksiä välillä "uusin korvin" ja siihen nämä soveltuvat myös mainiosti.

Lisäksi muistutan itselleni että maksoin näistä todellakin vain 29¤.

T
Superit!!
TeemuM 13.09.2015
Ostin tämmöiset kuulokkeet, toiveissani riittävä vaimennus sekä sisään että ulos. En pettynyt, ei vuoda niin kuin mitenkään. Voi käyttää livenä ja treeniksellä tai studiossa esim. lauluja äänittäessä. Soundi on todella hyvä hintasekseen. Ainakin minun päähän istuu mukavasti, eikä paina, vaikka silmälasit omaankin!

Osta nämä, ei maksa paljoa, vaimentaa riittävästi ja et kadu normikäytössä.

k
Best in the price range
kisuli 23.02.2020
Very good for monitoring and mixing

K
Hyvät kuulokkeet
KilttiPoika6 16.10.2017
Ostin nämä kuulokkeet lähinnä pelikäyttöä varten. Ovat todella hyvät kuulokkeet, paljon paremmat kuin monet kalliit "pelikuulokkeet". Hyvä äänenlaatu ja hinta. Suosittelen.

Pitkään jos pitää päässä niin korvat hikoaa, mutta ei se ole ongelma kun käyttää hetken poissa päästä.

Toimivat myös musiikin kuuntelussa hyvin.

M
Loistoluurit
MadArab 15.12.2015
Näin halpaan hintaan ihan käsittämättömän laadukkaat kuulokkeet. Istuvat hyvin päähän, eristävät hyvin eikä äänenlaadussakaan ole valittamista.

Mitkään hiphop-jumputtimethan nämä eivät ole, vaan sopivat hyvin referenssiluureiksi kotistudioon. Miksailuun olen näitä käyttänyt ja ihan ilolla nämä päässä katsoo vaikka leffaakin.

Tuntematon 21.11.2015
Tämän hintaisiksi loistavat! Ollut käytössä ties kuinka pitkään ja vielä toimii. Nahkaosat hieman ruvenneet kulua ja revetä, mutta tosiaan ollut ainakin 4 vuotta käytössä. Nämä päässä nauhoitellut soittimia ja käyttänyt apuna miksatessa. Eristää äänen hyvin.