Käyttö

Ominaisuudet

Soundbrenner Pulse

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 20.05. - Tiistai, 21.05.
e
Ei ollut minun juttuni.
erno90 14.03.2020
Itse henkilökohtaisesti jouduin hieman pettymään tähän tuotteeseen, vaikka itse idea oli aivan loistava! Yritin kokeilla löytää kropastani sopivaa paikkaa tälle saadakseni kiinni tahdista, mutta mikään ei vain toiminut minun kohdalla. Edes bodystrapin kanssa.

Ehkä siinä on se, että kun soitan rumpuja niin kroppani liikkeet kumoavat tämän metronomin värinän tunteen. Voi olla myös yksilöllistä, hyvinkin mahdollista.

Itse Soundbrennerin sovellus on oikein hyvä ja sillä minä olenkin treenaillut nytten. Varmaan ainut metronomisovellus joka oikeesti toimii, ja jonka äänet eivät ärsytä soittaessa. Lähestulkoon kaikki muut metronomisovellukset, mitä olen kokeillut, ovat olleet todella huonoja. Jopa maksulliset versiot!

Toivottavasti Soundbrennerin uudempi malli toimii paremmin ja korjaa tämän mallin virheet yms. En usko, että tulen hommaamaan sitä, koska olen jo sen verran "old-schooler" että olen tottunut soittamaan perinteisen clickin kanssa. Tai noh sovelluksen/kännykän kautta mutta kuitenkin... :)

Mutta kuten sanoin, ihan loistava idea itsessään!
Ominaisuudet
Käyttö