Vakaus

Saapuu varastoon arviolta viikon kuluessa
Saapuu varastoon arviolta viikon kuluessa

Tuotetta saatavilla pian varastoon ja lähetykseen.

T
Roden puomi
TM 10.10.2013
Roden Boompole on jämäkän oloinen kapistus. Pituutta löytyy 3 metriä täydessä pituudessaan. Puomin paksummassa päässä on pehmuste vaimentamaan käsittelyääniä. Puomin lukot ovat olleet ainakin minulla hieman huonot joistain kohtaa ja olen kerran joutunut lähettämään puomin takuuhuoltoon, jossa puomi korjattiin, mutta lukko ei pitänyt siltikään ja toisen huoltokerran jälkeen sain puomin lukot riittävän pitäviksi.
Oma puomini ollut melko aktiivisessa käytössä viimeisen vuoden aikana ja nyt olen huomannut että päässä oleva ruuvi on alkanut menettää kierteitään ja zeppeliinin asettaminen puomiin on vaikeutunut huomattavasti. Uskon että joudun laittamaan puomin jälleen huoltoon.
Roden puomi on erittäin painava verrattuna kalliinpiin puomeihin, mutta hintaansa nähden ihan ok tuote.
Vakaus