Richter Luxury Floral Brown

16 Asiakkaiden arviot

4.9 / 5

Sinun pitää kirjatua sisään, jotta voit arvostella tuotteita.

Huomio: jotta vältymme kuulopuheisiin, epätäydelliseen tietoon tai mainontaan perustuvia arvosteluja, niitä saa tehdä vain asiakas, joka on tuotteen meiltä ostanut.

Sisäänkirjautumisen jälkeen löydät kaikki arvosteltavat tuotteet kohdasta “Arvostele tuotteita” asiakastililtäsi.

Kannettavuus

Työnjälki

1 Arvostelu

Richter Luxury Floral Brown
111 €
Sis. ALV. Ei sisällä 12 € rahtikulua
Varastossa
Varastossa

Tuotetta on varastossa ja se voidaan lähettää heti.

Tietoa lähetyksestä
Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 26.04. mennessä
google translate de
Valitettavasti tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
T
Top Qualität
TheOtherDude 18.03.2018
Zugegeben, 115 ¤ für einen Gitarrengurt ist nicht gerade günstig. Aber der Gurt ist sein Geld wert und wird mich sicherlich überleben. Solides 3 mm starkes geschmeidiges, gepolstertes Büffelleder. 7cm breit. Da wird die schwere Paula auch bei längeren GiGs erträglich. Der Gurt ist vor allen Dingen lang genug. Ich (188) habe die Axt gerne Mitte- unterhalb Bauchnabel hängen. Da muss der Gurt einfach Länge haben. Bei dieser Einstellung sind dann immer noch Reserven zum Verlängern da. Habe dem Gurt noch Securelocks spendiert um das Package abzurunden. Eine Sache sollte allerdings nicht unerwähnt bleiben: da ich recht stark schwitze wird der Gurt nass und dann kann es auch mal zu Abfärbungen kommen. Bei weißen Shirts oder Hemden bleibt dann auch mal ne bräunliche Erinnerung auf Rücken und Schulter.
Työnjälki
Kannettavuus
1
0
Raportoi ongelmasta

Raportoi ongelmasta

Richter Luxury Floral Brown