Ominaisuudet

Arvioitu lähetyspäivä Tiistai, 7.05. mennessä
Z
Erittäin hyvä mikki akustisille soittimille
Zebrock 29.07.2020
Käytän näitä ukulelejen vahvistamiseen keikkatilanteissa. Itsellä on kaksi ja siskolla yksi. Mikrofonin oma pidike välittää mielestäni aika paljon runko- ja käsittelyääniä, joten kiinnitän mikrofonin velcrotarralla ukulelen kanteen. Mikrofonin olen käärinyt ensin huopakaistaleeseen, ja sen ympärillä on sitten velcroa. Mikrofoni on kytketty suoraan mikseriin, ja tarvitsee phantom-virtaa. Suosittelen kovasti.
Tärkeä huomautus kuitenkin: johdon vedonpoisto on aika huono, eikä estä johdon liikkumista mikrofonin sisällä. Johtimet irtoavat helposti tinauksesta, ja ne liitännät mikrofonin sisällä ovat mikroskooppisen pieniä ja todella vaikeasti kolvattavia. Suosittelen esim. johdon kiertämistä ja liimaamista mikrofonin rungon ympärille, ettei johtimet pääse liikkumaan ja irtoamaan tinauksista.
Ominaisuudet