15,90 €

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 20.05. - Tiistai, 21.05.
t
Kitaristin fidget spinner
tobymandias 30.06.2017
Toimiva laite sormivoiman parantamiseen. Pidän tätä itse työpöydällä toimistolla ja aina miettiessä tai tarvitessa stressin lievitystä otan Varigripin käteen ja samalla puran stressiä ja vahvistan sormiani.

Erinomaista tuotteessa on jokaisen sormen voimakkuudensäätö erikseen. Hieman negatiivista on säädön kankeus sillä rullat joilla säädetään ovat pienet ja kapeat ja tiiviisti vierekkäin niin hieman isommilla sormilla on hankalampaa säätää voimakkuuttaa mutta se onnistuu kyllä.

Suosittelen lämpimästi kaikille jotka kokevat tarvitsevansa lisää sormivoimaa ja myöskin mahdollisesti jotain näperrettävää käsiinsä työn ohessa.

M
Sormet vahvoiksi ja tarkoiksi!
Marko2691 11.11.2014
Planet Wavesin Varigrip on oiva laitos vahvistamaan ote- (ja miksei myös plektra-) käden lihaksia. Myös sormien oikeaa asentoa kieliin nähden, niitä painettaessa tulee samalla hyvin harjoitettua. Varigrip on kätevä käyttää esim. telkkaria katsoessa tai vaikkapa autossa (matkustajana toki!) Gripin voi ottaa myös taskussa mukaan esimerkiksi odotellessa lääkäriä terveyskeskuksessa. Vahvistava ja otetta tarkentava harjoittelu käy kätevästi ja lähes huomaamatta! Suosittelen!

JV
OK...
Jere V. 19.07.2015
Ostin tämän parantamaan hammereitani ja pull-offejani, koska olen vielä 12v niin tarvitsen voimaa sormiini... Olen käyttänyt tuotetta 2-3 kuukautta ja huomaan eron! Aina vaan jos katot leffaa niin samalla treenaat! Tosin alussa kun otin käyttöön niin tuntui turhat raskaalta pikkurillille, mutta harjoitus tekee mestarin ja nyt se ei suunnilleen tunnu missään :D

P
Handy excercise device. Build quality not best
PacoW 26.09.2020
Adjustable screws for tension to give your fingers a work out. Not all pressure pads are similar in strength, so it's a minor problem that usually can be solved to carefully set other pads to compensate this.

l
Korvaavaa harjoittelua soittopäivällä.
llaurila 18.03.2021
Ihan kelpo jumppaväline päiville jolloin ei pääse harjoittelemaan tai vaikka työpäivän ajaksi näperrettäväksi. Tykkään ja on hyödyllistä antaa kevyttä lihaskuntoharjoittelua.

t
Not sure if it works as advertised
thayer 11.06.2017
I'm not seeing any major results from using this thing when it comes to finger strength, I might need even more tension to the springs. I mainly use it to warm up my fingers before playing. Sometimes I take it on a bus with me. It's small and fits into a pocket easily. The build quality seems just fine, no flimsy parts yet.

HK
Kitaristilla kramppia käsissä ??
Hannu K. 24.09.2014
Ostin kokeilumielessä kyseisen Varigripin kun kaveri suositteli sitä kramppien ehkäisyyn. Joskun " hikisissä " illoissa kun soittelee 4-6 h alkaa vasen käsi krampata loppuillasta. Tuon kun pitää keikoilla mukana ja jumppaa niin saattaa auttaa..? Toki pitää treenata myös keikkojen välillä Varigripillä saa treenattua tiettyjä lihaksia kämmenessä ja säätöjä voi itse muuttaa eri sormille sopivaksi. Hyvät ohjeet tulevat mukana joilla voi kokeilla erilaisia liikkeitä, Hyvä laite !! Muista myös juoda vettä.

w
wuw13 24.05.2020
Im guitar player. Was little bit too hard for pinky and adust screw wasn't enough. I modified it to be more loose.
Still didin't found this device that usefull. I think there are better ways to increase your finger stamina.

Käsitreeniä
Tuntematon 16.01.2017
Laite on hyvin tehty ja vaikuttaa laadukkaalta. Omasta mielestä jousen säätö ei ole riittävän laaja. Etusormelle treeni on sopivaa, mutta pikkurillille kaikkein kevyimmälläkin asetuksella liian jäykkä.

Keeps my fingers strong
Tuntematon 11.01.2016
I've already dropped the thing a few times onto a hard floor and functions just the same. This will help me keep up the finger strength on some longer holidays. The packaging comes with guide that shows how to train different parts of your fingers and arm for different types of playing, which is great. Works basically as a stress ball but actually does something useful. I'd say this is essential for guitar players!