Ilmainen toimitus sis. ALV:n

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 20.05. - Tiistai, 21.05.
MN
Oho, aika hämmentävä pömpeli
Miguel Nurmos 23.11.2021
Ostin tämän kotisoittoon ja nauhoitteluun luettuani pelkkää hyvää Joyon Zombiesta. Itse härveli on lutusen pieni ja kevyt kannettava. Kotelo ja rakenne tuntuvat jämäköiltä, nappulat asialliset.
Soundi on ISO ja todella raskas. (kaappina DV markin 2x12) Vahvistin reagoi plekuun kuin täysputkivahvari ja ja säröä riittää. Puhdas kanava on just sitä.
Bluetooth osoittautuikin käteväksi treenikaveriksi. Känny kiinni Zombieen ja kuulokeulostulon siedettävä kaiutinsimulaattori tekevät ainakin komppisoiton mahdolliseksi. FX-looppi taas mahdollistaa vaikkapa IR-cabinettien käytön nauhoittelussa.
Summa summarum, hintaansa nähden huikea laite. Kokonsa puolesta loppuu tekosyyt treenaamattomuudelle loma-aikaan.

K
Todella tehokas pikkunuppi.
Kivikova 11.06.2023
Olin kovasti yllättynyt kuinka tehokas laite oli. Omaan soittoon gainia on ehkä jopa liikaakin, mutta saahan sitä napista vähemmällekin. Todella tehokas nuppi treenivahvistimeksi, jonka kaveriksi ostin vielä Joyo Bantcab:in ja Harley Benton PA-100 Power Attenuator:in. Oikein toimiva kombo, joita suosittelen ruumiinlämmöllä.