Ominaisuudet

Ilmainen toimitus sis. ALV:n
Saatavilla 3-4 viikon sisällä
Saatavilla 3-4 viikon sisällä

Tuotetta saatavilla pian varastoon ja lähetykseen.

R
Ricu 21.12.2015
Ostin Höfnerin pelkästä uteliaisuudesta Fender Jazz basson MH kaveriksi. Soitan gospelia Mark Bass -kombon kautta. Kun olen vasen kätinen niin olihan toki Beatle Paulilla vaikutusta asiaan. Kun sain basson niin yllätyin täydellisesti. Pelkästään Höfnerin mikit ovat huomattavasti tehokkaammat kuin Fenderin. Basso on hyväsoundinen. Se on lyhemmän kaulan ansiosta kevyt soittaa. Kaulaa ei tarvinnut säätää ollenkaan. Kielet ovat sopivan matalalla ja intonaatio on kohdallaan. Olen soittanut sillä kuukauden aikana useamman keikan kuin Fenderillä. Basson ääni muistuttaa kontrabassoa. Se soi silti pitempään kuin luulin. Kielet ovat Fenderin flat woundit. Hyvä soitin ja myöskin kaunis. Suosittelen. Hinta-laatu -suhde on enemmän laatua kuin hintaa.
Äsken ostetut La Bella 760FHBB Beatle Baas -kielet muuttivat basson kokonaan parempaan suuntaan. Pelkästään kielillä on uskomaton merkitys.
Ominaisuudet