Ominaisuudet

Arvioitu lähetyspäivä Keskiviikko, 8.05. mennessä
M
Ensimmäinen sähkökitara
M_T_W 27.01.2020
Ostin tämän ensimmäiseksi sähkökitaraksi. Kokemusta kitaroista ja soittamisesta ei ole. Olen halunnut opetella soittamaan sähkökitaraa ja nyt sellaisen hankin.

Olen nyt rämpytellyt tätä kitaraa viikon verran n. 1-2h per päivä.

Olen todella tyytyväinen ostokseeni. Kitara on todella hieno ja laadukkaan oloinen. Mielestäni kitarassa on hinta-laatu suhde enemmän kuin kohdillaan. Jos haluaa kokeilla soittamista niin tämä on varmasti loistava "ensi kitara". Tällä on hyvä selvittää mitä kitaraltaan haluaa sen sijaan että olisi iskenyt siihen heti 200-500€.

Ainoa miinus jonka keksin on että virityksen joutuu tsekkaamaan aika ajoin, mutta en pidä sitä aloittelijan taipaleella huonona asiana. Näin oppii tunnistamaan vireyden paremmin. Sitten kun on valmis keikkalavoille niin siihen sitten toinen keihäs.

Plussat:
- HINTA!!!
- Siistin näköinen
- Istuu (ainakin omaan) syliin hyvin
- Hihnan kanssa seistessä toimii myös hyvin
- Hyvä soundi, ainakin omaan korvaan
- Hyvä soitto tuntuma

Miinus:
- Vire

Solid 5/5. Ostaisin uudelleen. Suosittelen jokaiselle aloittavalle artistille.
Ominaisuudet