Ilmainen toimitus sis. ALV:n

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 26.04. mennessä
HB CST-24HB Tortoise Flame
Arppana 17.07.2017
Nonniin, otsakkeen mukainen kitara tuli taannoin tilattua hyvän vaikutelman HB:n kitaraan (ensimmäinen tilaus) saatuani.
Ja eipäs ole tarvinnut katua tätäkään tilausta, hyvä sointi humppareissa ja puolitus potikka hieno lisä näin kerroksittain rakennetussa talossa majailevalle. Minulle kaula passeli, tosin kitara kohtalaisen painava mutta eipäs haittaa kun soffalla (istuen) soittelen. Pientä sanomista voisi olla bodyn viimeistelyssä, mutta ne mielestäni sivuseikkoja kun kitara toimii hyvin!
Olen rämpytellyt monen moista gendreä ja tuntuu passaavan kohtalaisen hyvin kaikkeen. Kitaran kaula aika herkkä säätilan muutoksille, mutta helppo säätää.
Suosittelen, jos joku tällaista puoliakustista halajaa - ei mene rahat hukkaan!

K4
Hinta ja laatu kohdallaan
Kitaristi 42 21.06.2022
Ensimmäinen HB minulle ja yllätyin positiivisesti. Pari seikkaa oli kuitenkin viimeisteltävä tässä minun yksilössä. Ensiksikin lakkaus otelaudan reunassa oli vähän irronnut ja ruman näköinen. Sen sain pienellä hionnalla ja kiillotuksella kuntoon. Toinen seikka oli 2. nauhan korkeus 1. kielellä. Kieli kantoi 2. nauhaan ja sitä piti hieman viilata.
Muuten kitara oli hyvin säädetty soittovalmiiksi. Mikrofonit kuulostavat minun makuuni yllättävän hyvältä. Paria pikku seikkaa lukuunottamatta aivan loistava kitara varsinkin kun hinta ei päätä huimaa.