Ilmainen toimitus sis. ALV:n

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 10.05. mennessä
C
Great amp for practice and gigging.
Chevy 26.10.2020
As I prefer to own a product for minimum a year before I review them, for the price range this is the best that you will get.

Really this was my first amp that I bought for live shows and it did it's job perfectly. I had issues with the first one I received from Thomann as it stopped working after my first gig but the replacement one has done fine for the past 2 years. The settings are perfect for my style and I'll be jamming with this one for an eternity.

Oikein passeli harrastevehje kotisoittelijalle
Juppe 13.06.2018
Puhdas kanava on aika hyvä. Säröpuoli ei niin hyvä. Perusrewerbi riittää, mutta muitakin efektejä voi käyttää. Wah toimii puhtaalla kanavalla yllättävän kivasti. Säröpuolella taas se ei oikein toimi. Äänen keskialuetta ei voi erikseen säätää, mutta pärjää näilläkin säädöillä ihan hyvin keskellä suurimmaksi osaksi itse tykkään useimmiten kuitenkin keskialuesäätöä pitää. Kaikkia efektiyhdistelmiä ei voi itse valita päälle ja pois yhtäaikaisesti. Noilla muutamilla yhdistelmillä pärjää kyllä toisaalta ihan hyvin, mutta jos olet innokas äänten säätelijä , kaipaat varmasti vähän lisukepedaaleja. Vahvisinmallinukset ovat ihan hyvän kuuloisia paitsi metal, jota en kyllä muutenkaan käytä. Tweed ja blackface kuulostavat hyviltä muutamallakin efektillä höystettynä.

Hinta on aika halpa joten siihen nähden ei paljon enempää voisi vaatiakaan. Volyymit riittää minulle mutta jos sinä olet esiintyvä soittaja niin mikität joka tapauksessa pikkukombot, vähän isommatkin, joten ei senkään puolesta moitetta. Työnjälki on hyvä ja laite on mielestäni kevyt siirreltäväksi.

Tyytyväinen olen tähän.

Hyvä vahvistin, hyvään hintaan
Järvinen 13.12.2021
Ensimmäiseksi vahvistimeksi, tämä jättää vain vähän toivotuksi seuraavalta vahvistimelta. Kuulostaa hyvältä, työnjälki on erinomaista, käytön kanssa ei yhtään ongelmia sekä hyvin ominaisuus rikas. Tärkeä kumminkin huomioida, että vahvistimesta puuttuu mid-äänien säädin, joka on hieman harmillista, mutta muuten todella hyvä ensimmäinen vahvistin minulle!

y
Ääntä riittää vaikka ja kuinka
yedl 05.06.2018
Ostin Fender Champion 40:n noin vuosi sitten ja on toiminut hyvin. Teknisiä ongelmia ei ole ollut. Käyttäessä on tullut huomattua, että ääntä tästä kyllä lähtee. Ikinä en ole soittanut yli puolen äänenvoimakkuuden, muuten korvat hajoavat. Käytän siis vahvaria kotonani, mutta ytyä löytyy varmasti kahviloihin yms. jos niikseen. Efektejä löytyy mukavasti ja ääntää saa muokattua jonkin verran, tosin ei kovin paljoa. Treble ja basso löytyy, mutta midejä ei saa säädettyä. Äänenlaatukin oikein hyvä, jos ei lähde liikaa hifistelemään.

Hintalaatu-suhde on tosiaan hyvä ja voimaa löytyy.

r
fendan vahvari..
rommel87 19.01.2019
tosi hyvät mättösaundit lähtee.. kotikäyttöön suosittelen (y)

Monipuolinen ja toimiva.
Jage 24.07.2020
Ostin ensimmäiseksi vahvistimekseni noin vuosi sitten. Olen soitellut kotona ja myös kavereiden kanssa treenatessa. Toimii moitteettomasti. Eriliaset valmiit asetukset ovat todella kovassa käytössä. Efekteistä tulee käytettyä vain delayta ja reverbiä.

Kaiken kaikkiaan toimiva ja helppo käyttöinen vahvistin.