11,50 €

Arvioitu lähetyspäivä Perjantai, 26.04. mennessä
KP
Erittäin hyvät kielet
Kimmo P. 02.10.2014
Olen todella tyytyväinen näihin kieliin. Olen testannut useita eri merkkejä, ja nyt löytyi todella mieluinen. Kielten vingahtelu otetta vaihdettaessa poistui tyystin ja kielet ovat todella miellyttävän tuntuiset sormille. Soittotuntuma ja ääni on todella hyviä. Suosittelen lämpimästi, vaikka ovatkin vähän muita kieliä kalliimmat.

K
Kestävät ja mukava soittotatsi
Kaihua 27.12.2021
Omassa käytössä kestävät käyttökelpoisina useamman viikon. Soittotatsi on pinnoittamatonta kieltä "liukkaampi". Itse tykkään, tämä kuitenkin makuasia. Soi kuten pinnoittamatonkin kieli. Kannattaa testata mikäli et ole vielä kokeillut. Itse olen käyttänyt Nanoweb kieliä vuosikausia, välillä kokeillut muita ja aina palannut Elixireihin.

Varma Elixir
Tuntematon 18.03.2014
Erittäin hyvä kielisetti. Sointi hyvä ja pehmeä, helppo soittaa ja tuntuu hyvältä sormenpäissä. Itselläni käytössä Gretsch kitaroissani sekä Stratocastereissani. Toimineet erityisen hyvin varsinkin Gretscheissä. Kielet saattavat perille hyvin puoliakustisen kopan soinnin pitkällä sustainilla ja vahvalla äänellä. Elixir Nanoweb -sarja on ollut varma valinta itselläni jo vuodesta 2008. Suosittelen lämpimästi tuotetta.

J
Great strings
Joni551 17.01.2020
Very good, bright sound with long lasting quality. The feel of the strings is always smooth and easy on the fingers, even when i forget to clean them for a while. This set lasts way longer than other basic sets, when i buy these strings i know i'm good for a long while.

SK
!
Samu K. 11.09.2013
Olen etsinyt itselle sopivia kieliä vuosia ja on tullut kierrettyä kaikki mahdolliset merkit ja mallit läpi, täytyy myöntää ja ylistää elixirejä! Parhaimmat kielet mitä olen koskaan käyttänyt tai ostanut. Kielet tuntuu hyvältä ja soitettavuus on mahtava, nämä kielet sopivat myös henkilöille jotka eivat jaksa vaivautua niitä vaihtamaan säännöllisesti, kielien soitettavuus säilyy tosi kauan. Olen sitä mieltä että ei se pari euroa enemmän tunnu missään jos kyseessä on näin laadukkaat kielet! Suosittelen!

T
Törsti 27.08.2020
Stratocasterinin heräsi uuteen loistoonsa asennettuani nämä kielet. Erittäin hyvä laatu ja soitettavuus. Suosittelen lämpimästi kitaristeille.

M
MiroV 18.01.2021
Täydet tähdet. Ei valittamista.

J
Hyvät ja pitkään kestävät kielet
JarnoH 20.08.2017
Olen käyttänyt Elixirin kieliä monia vuosia ilman ongelmia. Kielet kestävät todella pitkään kirkassointisina. Erityisesti punomattomat kielet tummuvat ja kuluvat tavallisissa kieliseteissä hyvinkin pian omassa käytössäni. Punottuihin kieliin laitetun pinnoituksen lisäksi Elixir-kielissä on jonkinlainen käsittely myös punomattomille kielille, mikä auttaa niitä kestämään pidempään. Tuntuma punotuissa kielissä saattaa olla hieman liukkaampi verrattuna tavallisiin kieliin.

Laadukas kielisetti.
Tuntematon 21.01.2017
Elixir kielten laatuun voi luottaa, tasalaatuisia ja intonaation säätöön on harvoin tarvetta, jos käyttää aina samanlaista settiä kitarassa. Pitkäikäinen setti, joka säilyttää soundinsa. Hinta on korkeahko, mutta pidemmän käyttöaikansa johdosta ei näitä juuri sen kalliimpaa ole käyttää kun ns. normikieliä.

KK
soitantaa
Kari K. 06.12.2013
Tanakka kieli satsi joka käyttöön, ei helpolla veny.
Kestää kulutusta ja on mielekäs sormille.