19,90 €

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 20.05. - Tiistai, 21.05.
Hyvä tapa suojata kuuloasi
Tuntematon 14.05.2016
Ostin nämä tulpat niiden edullisen hinnan vuoksi, ja osittain myös mielenkiinnosta verrata aikaisempiin korvatulppiini. Tulpat osoittautuivat hyvin istuviksi ja eristäviksi, ja täten niistä äkkiä tulivat ''ykköstulppani''. Olen käyttänyt näitä keikoilla ja omissa bändritreeneissä. Mukana tulee myös säilytysrasia, jossa tulpat on hyvässä säilössä ja suojassa. Ääni on selkeä myös korkeilla äänenvoimakkuuksilla. Tulpat on myös mukavan huomaamattomat johtuen niiden materiaali/värivalinnasta. Harmillisesti olen kadottanut parin toisen osapuolen, joten seuraavan kerran tilatesssani aion ostaa nämä uudestaan. Eli voin suositella tuotetta.

K
Hyvät on
Kongo 04.07.2017
Aiemmat kuuset olivat hintsusti epämukavatja dumppasivat liikaa puoliakustisessa folk/rock-menossa. Nämä ovat hieman pienemmän, joten sopivat ahtaaseen korvakäytävään paremmin ja eivät vaimenna niin paljon.

MU
Hyvät!
Mika U. 05.06.2016
Huomattava ero perus foamitulppiin, Hyvät ja halvat treenikselle ja keikoille. Suosittelen lämpimästi!