Käyttö

Arvioitu lähetyspäivä Keskiviikko, 8.05. mennessä
RP
Luotettava poljin
Real Player 29.12.2017
Olen käyttänyt tätä wahia nyt jo useamman vuoden ilman vikoja. Alkuun käyttäminen oli hankalaa, ja harmittelin etten ostanut yksinkertaisempaa pedaalia. Aikansa säätämällä löysin juuri haluamani soundin, ja soitan nyt aina samoilla asetuksilla. Erilaista hienosäätöä on ehkä vähän liikaakin, ja käyttöön on perehdyttävä ajan kanssa.

Sellaisen heikkouden olen myös havainnut, että varsinkin oikeassa alakyljessä oleva boosteri kytkeytyy päälle/päältä vahingossa. Myös vasemmassa yläreunassa olevat 2 pientä säätönuppia olisi voinut toteuttaa selkeämmällä tavalla. Pedaali on nostettava ylös silmien eteen jos haluat tehdä säätöjä. Helposti nämäkin namiskat huomaamatta siirtyvät väärään asentoon. Pedaalin ollessa kytkettynä siitä kertova valo olisi ollut myös hyvä lisä, ja tämä ominaisuus on muutamissa muissa Dunlopin wah-pedaaleissa.

Suosittelen silti pedaalia, koska loistavat soundit siitä lähtee ja poljin kestää kovaakin käyttöä.
Käyttö
Ominaisuudet