Behringer C-3

Arvioitu toimituspäivä Maanantai, 20.05. - Tiistai, 21.05.
EV
Vastinetta rahalle!
Eddie Von Perkele 15.06.2022
Yllättävän hyvä mikki hintaisekseen! Nyt on jo useamman kuukauden kokemus mikrofonista niin laulun, kuin akustisen kitaran nauhoittamiseen, pod castien teossa yms, äänenlaatu on hyvä ja mikki on muutenkin sopivan jämäkkä. Huomiota kannattaa kiinnittää itse äänikortin ja tietokoneen tallennusohjelman asetuksinn sekä huoneen akustiikkaan, mikistä ei pitäisi laadun jäädä kiinni ja varsinkaan tähän hintaan. Suosittelen.

v
violinisttinppa 08.03.2022
Tämä mikrofoni on ollut hintaansa nähden erittäin kelpo kotona äänitettäviin demoihin. Mihinkään super laadukkaaseen äänitykseen en tätä välttämättä käyttäisi, mutta juuri passeli ostamaani tarkoitukseen - eli demojen äänittämiseen. Olen äänittänyt mikrofonilla pääasiassa lauluja sekä jousisoittimia ja näihin se on toiminut kivasti. On siis ehdottomasti hintansa arvoinen ja enemmänkin! Lisäksi oli kiva yllätys, kun mikrofoni tuli kovassa kotelossa - näin ollen se on helppo säilyttää ja pysyy turvassa.