portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet onsdag, 8.05.
d
godt bækken
donnybalonny 06.02.2021
Egentlig vældig tilfreds, men jeg har et Zultan 18 Crash, spm med 2 små stykker tape fungerer bedre som både Ride og Crash, så det her bliver sendt retur.
Smag og behag er forskellig og der er ingen tvivl om at dette er enormt meget bækken for pengene.
Indpakningen var elendig og der var hul i kassen da den kom. Det var ikke transportfirmaets skyld, men tag jer dog sammen når i pakker bækkener. Derfor kun 3 stjerner.

K
Fedt crash/ride til det lille setup
KMOG 21.04.2018
Lækkert crash/ride bækken som efter min mening egner sig bedst til at lille setup med hi-hat og crash/ride bækken. Mange skriver at det er mere crash end det er ride, hvilket egentlig var årsagen til at jeg købte det fremfor Caz 18" crash, men efter min mening er det lige meget begge dele, og som sådan lyder det rigtig fedt. Det er noget tykkere i godset end de øvrige "rene" crash i Caz serien, så hav lige det in mente hvis du køber det for at bruge det som rent crash.