Zildjian 08" K-Series Splash

14

Splash Cymbal

  • Series K Zildjian
  • Regular finish
  • Size 8"
  • Splash
  • Played by e.g. Wanglan, Alex Acuna, Tommy Aldridge, Carter Beauford and Gregg Bissonette
Fås siden September 2005
Artikelnummer 158826
salgsenhed 1 stk
Hand Hammered Cymbal Yes
Finish Regular, Traditional
Alloy B20 Bronze
1.258 kr
Alle priser inkl. moms
på lager
på lager

Produktet er på lager og klar til afsendelse.

Information om forsendelse
Gratis levering. Forventet mellem mandag, 6.05. og tirsdag, 7.05.
1

14 Kundebedømmelser

5 / 5

Du skal være logget på, for at kunne vurdere et produkt.

BemærkVi tillader kun vores kunder, at afgive en vurdering af det udstyr de har købt hos os. Vi modtager ikke anmeldelser eller vurderinger af produkter fra tredje kilde.

Efter login finder du også i kundencenter under "vurderinger af produkt" alle artikler, som du kan afgive en vurdering af.

lyd

forarbejdning

9 Anmeldelser

google translate de
Der opstod en fejl. Prøv igen senere.
W
Splish Splash => Optimal für sehr kurze Effekte
Wuggu 14.11.2009
Habe sowohl ein 10" K Series Splashbecken als auch ein 8" Exemplar gekauft. Beide Becken ergänzen sich sehr gut, nur ist das 8" Splashbacken eher an dem dran, was ich als typisches Splashbecken bezeichnen würde: Ein kurzer, nicht zu lauter Effekt, der ein wenig prägnanter ist als der Akzent eines kleinen Crashbeckens. Vom Charakter her ist das Becken im Vergleich zu einem Avedis Splashbecken doch eher dunkel, schneller in der Ansprache und besser geeignet, um Zildjian K Crashbecken um Effektbecken zu ergänzen. Vorsicht! Offenbar gibt es kein 6" Splashbecken, sodass eine Reihe von 3-4 Splashbecken nur mit Exemplaren aus anderen Serien gebildet werden kann. Wie auch beim 10" Splashbecken klingen auch die 8"er alle etwas unterschiedlich, mit einem ähnlichen "übergeordneten" Charakter, der einfach zur K Serie von Zildjian gehört: Dunkel, erdig, und v.a. auch für leises Spiel geeignet.
lyd
forarbejdning
1
0
Anmeld bedømmelse

Anmeld bedømmelse