Thomann Tibetan Alu Singing Bowl 32cm

Forventet levering mellem onsdag, 8.05. og fredag, 10.05.
S
Den havde den forventede klang og finish.
Seimar 24.02.2021
Flot skål med tilhørende flot pude og en god tilhørende kølle / gnide pind. Den har den forventede klang (ud fra lyd demoen her på siden). Og den passer derfor fint sammen med de klangskåle jeg havde i forvejen.

Glæder mig til at bruge mere tid sammen med den og lære den bedre at kende.
Men den optræder allerede på en lydfil jeg har indspillet med de nye mikrofoner jeg lige har købt hos jer.
Den klinger fint sammen med alle mine øvrige klangskåle og mine gongonger - det blev til et værk med Klang - Gongs & Chimes.

Glæder mig til det næste værk hvor klangene får frit løb...

En god og billig skål, der har flere spændende klangmuligheder - det kan især betale sig at eksperimentere med forskellige former for køller på skålen...

Lidt en prøve
Analine 01.11.2021
Har aldrig set en sådan før, så den skulle prøves. Fantastisk lyd og skal uden tvivl have flere af denne slags. Meget smuk klang