2070 Kundebedømmelser

t.akustik HiLo-N40

Forventet levering mellem onsdag, 8.05. og fredag, 10.05.
Så faldt lyden på plads...
Anonym 24.01.2017
Satte 8 af disse plader op i et lille 6 kvm hjemmestudie da der var mange stående lydbølger... og må sige jeg er imponeret over hvor meget bedre lyden er blevet ny kommer mine Yamaha HS-7'ere virkelig til deres ret....

BB
Hvad man forventer
Birk B 22.04.2022
Man får hvad man ser - et tyndt stykke skum, der tager sig lidt af de lyseste frekvenser. Skummet kom uden skader. Har bestilt over 2 gange, og der var lidt forskel i farven på skummet, så bestil det hele af 1 gang, hvis det bruges ved siden af hinanden.

F
god til let isolering
Frederik12 09.03.2020
skummet er godt til let isolering af studie, eller isolering i flight case mm. har anvendt det i et mindre musikstudie på væggen og det fungerer skide godt.

D
Fint til begyndere
Dalby05 03.07.2022
Det er noget fint treatment. Jeg synes dog det er lidt tyndt, så jeg har valgt at bygge en lille vocalbooth med dem og bygger selv nogle paneler :-)

AS
Fint produkt
Andreas Skak 03.02.2021
De hjælper fint med at give en god akustik, meget fine til prisen

W
Fint produkt til prisen!
W0ND3RB0Y 26.09.2022
Har nu haft disse siden 2015. De fungerer som de skal men forarbejdningen dengang var ikke helt ens i farven, hvilket kan være tydeligt hvis de sidder tæt op af hinanden. Om det har ændret sig siden, kan jeg dog ikke svare på.

En ting man måske skal være opmærksom på er, at de begynder at drysse og falde fra hinanden efter nogle år hvis de bliver udsat for direkte sollys, ellers er der intet at sætte en finger på.

B
Ok
Bendy 11.08.2022
Gør det de skal,men heller ikke mere
De er tyndere end forventet og tager ikke så meget lyd som jeg forventer

Ganske fint til prisen
Anonym 31.05.2016
Da de kun er 40 mm i tykkelsen kan det selvfølgelig blive langt mere effektivt ved et tykkere lag. Men som det er har det stadig givet mig en langt bedre akustik så de er bestemt pengene værd!