the sssnake MPP4060

Afsendelse forventet onsdag, 8.05.
M
billigt og godt
MWEST 04.06.2019
Enormt billigt, virker og gør det som det skal . Jeg har flere sæt af dem. Det enormt gode er at man kan "dele" dem op så man har fire kabler i stedet for et samlet multikabel.... Jeg bruger dem 2 og 2 til mine keyboards og fra rack til FOH... Fordi de er så billige tænkte jeg at de nok nemt går i stykker, så jeg købte back-up som altid er med mig. MEN jeg har endnu ikke fået ødelagt et, og det er nu ikke ligefrem fordi jeg passer specielt godt på dem. Så de virker, de er billige og skulle fx stikkene gå i stykker fordi de ikke er neutrik, så gør det nok ikke så meget til den pris... Jeg anbefaler!

N
Praktisk multi kabel
Nicholai 25.10.2018
Kablet er ikke af bedste udførsel, men kan nemt deles i 2 kabler af 2, hvilket er utroligt praktisk til eksempelvis footswitches, hvor jeg heller ikke frygter noget for lydkvaliteten. Jeg bruger ydermere den anden 2'er kabel til fx loop i min forstærker og det fungerer upåklageligt indtil nu.