Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem torsdag, 2.05. og fredag, 3.05.
M
Bedste bas
MobildiskotekHangover 07.06.2017
Der er kun en ting som ikke fungere, og det er dens tunghed. Så et par hjul og så er du kørende. Jeg har ikke ramt limit endnu, spiller utroligt godt og fungere bare som den skal. Rigtig glad for mit køb.

DR
Seriøs bund
Daniell R 04.03.2018
taget ud fra det kun er 2 x 12 så er der uendelig meget power i den, jeg har arbejdet med mange forskellige typer bundkasser og pyrit 212A kan konkurrere med kasser som er langt dyrere og større. Du får virkelig noget for pengene, der bliver bare ved med at være mere power i den.

det er ikke nogen letvægter, men den kan sagtens løftes en mand og med hjul er det en befrielse.

Jeg har simpelthen ikke noget negativt at sige om den.

D
Voldsom og brutal
Dakkejohn1212 12.02.2024
Jeg kan varmet anbefale denne subwoofer! Den har ualmindelig meget kraft. Forstærkermodul på bagsiden bliver næsten aldrig varm fordi der er indbygget blæser i den. Performance manger den ikke den kan levere et tryk du både kan føle i hele kroppen! Jeg bruger selv Alto TS415 som top og jeg kan spille 100 på top og 100 i bund uden problemer. Den går aldrig i clip. Bedre sagt den er ikke til at dræbe. Kan varmt anbefales!!😎