Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem onsdag, 15.05. og torsdag, 16.05.
DV
SonarWork
DJ ViC20 21.02.2022
Really nice tool for home studios with no treatment, doesn´t do miracle, but it works quite nice and clean up some frequency.
Cpu work more of course

KE
Super nemt at bruge
Kristian Eriksen 04.10.2023
Jeg har ikke det bedste rum at lytte i, og der er meget opbygning af bas frekvenser, SoundID Reference har virkelig hjulpet til at tæmme bas frekvenserne. Jeg har også lavet lidt room treatment, og lavet test med SoundID både før og efter. Jeg kan se en forbedring i mine målinger efter jeg har lavet room treatment, men jeg kan også se og høre at SoundID stadig er nødvendig for at jeg får en optimal lyd.
Det eneste jeg ville ønske er, at jeg kunne nærstudere resultat fra målingerne mere, så jeg kunne vurdere hvordan jeg kan optimere mit rum.

R
Monitor korrektions-software der bare virker
Runiboy 11.07.2023
Perfekt regulering og justering af lyden på dine studio monitors og hovedtelefoner.