betjening

portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet torsdag, 16.05.
K
Til det minimalistiske setup
Kontrabassisten 07.12.2022
Denne lille forstærker gør det utroligt godt. Den er let at bære rundt på, diskret og lyder særdeles godt. Et neutralt lydbillede, som giver en lille smule varme til instrumentets lyd. Afprøvet med aktive basse, passiv el-bas og en kontrabas, hvor der skal tilslutte pre-amp for at få lyd igennem. Forvent et lavt lydtryk - men usædvanlig potent bund i så lille en enhed. Du kan let købe forstærkere i samme prisklasse, som spiller betydeligt kraftigere, men ingen andre i så lille og transportabelt setup. MarkBass laver noget som har samme størrelse og også kan levere god lyd. Du kan ikke bruge forstærkeren til et spillejob med akustiske trommer, hvor der spilles højt - men til en livesession med andre akustiske instrumenter, vil den virkelig komme til sin ret.
Materialerne og byggekvaliteten er god - og det mærkes på delene, at der er tale om et kvalitetsprodukt.
Hvis størrelsen og transportvenligheden er afgørende for dit køb - er PJ-comboen her et godt valg. Hvis du skal spille med stor volume, er denne forstærker slet ikke noget for dig.
betjening