betjening

portofrit og inkl. moms
På lager indenfor 8-10 uger
På lager indenfor 8-10 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

Ss
Nice
Steffan sunddal 17.08.2022
Har købt denne 1w amp, sammen med mx112r cab, Marshall har aldrig rigtig sagt mig noget, men da jeg har brug for forskellige forstærkere i mit studie, blev denne 1w amp interessant, igår røg jeg en pind og fyrede noget grunge improvisation af, den lyder herre godt til den slags, dog er jeg er skuffet over det ikke er fjeder reverb, med det sagt, har den send return, så jeg kan tilslutte fjeder reverb i kredsløbet hvis jeg ville, reverben lyder godt, det er ikke det, jeg er bare mere til fjeder, jeg har ikke planer om at køre pedaler med den her, dens ultra gain lyder nice og er møgbeskidt, da jeg jammede lagde jeg mærke til at gain kontrollen ikke engang var over kl12, fin studieamp, og garanterer selvom den kun yder 1watt, kan ku den holde min underbo vågen, hvis jeg tændte op for den om natten, til de penge den kostede vil jeg på gammelt jysk kalde det et røverkøb, men fordi den falder i min smag, er det jo ikke sikkert andre mener det samme, det er jo Marshall, den her får topkarakterer herfra
betjening