betjening

portofrit og inkl. moms
På lager indenfor 2-3 uger
På lager indenfor 2-3 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

J
Man tror det er løgn
JesperJ 08.08.2023
Denne enhed har fået et dårligt ry, fordi en eller anden youtuber har sammenlignet den med en bluey 1176. De to er ikke sammenlignelige, da de kloner forskellige revisioner af den oprindelige 1176. Dette er en klon af en blackface 1176 og lyder som sådan. Jeg er voldsomt imponeret af lydsiden. Det er klart, at man må forvente, at der er sparet nogle steder undervejs, for at holde prisen så lav; særligt trykknapperne føles lidt billige, men det er intet problem i praksis. Jeg ville ikke tage denne enhed med på turné eller have den som del af et mobilt setup - jeg ville frygte for holdbarheden - men som permanent installation i et rack er det utroligt hvad du får for pengene.

Hvis du gerne vil have en 1176'er lyder denne her ligeså godt som de dyrere alternativer.
betjening