4 / 5

Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem torsdag, 2.05. og fredag, 3.05.
B
Go til overkommelig pris
Bossen 07.12.2021
Efter at ha ændret action og givet gribebrætter olie er den go at spille på. Jeg var spændt på om lyden fra pickup ville ha en vis akustisk lyd, det har den, på trods af det er en guitar pickup. Den kan med tiden eksvis udskiftes med en ægte mandolin pick Up, men den gør det den skal. Finish er forbavsende fin prisen taget i betragtning. alt i alt en fin spille og et godt køb

BL
Jeg er så glad for den Mandolin
Bernard Luck 06.01.2023
Jeg er så glad for denne Mandolin ... den svarer til forventningerne og lidt til.. Må sige at mensur justering og strengehøjde måtte justeres ret meget, men det var ikke noget problem for mig at gøre det.. Pickuppen er ret støjende, men til mit brug er det okay... Det er ikke et dyrt instrument, skal man huske på.... Jeg spiller hver dag på den .... med glæde!