bærekomfort

Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem onsdag, 8.05. og fredag, 10.05.
J
Fabelagtig lyd, ok komfort
JesperJ 15.10.2021
Jeg købte disse efter at have været igennem alle de sædvanlige - jeg ejer DT770, 880 og Koss Pro4AA i mit studie. De er allesammen gode til noget forskelligt og har forskellige kompromiser både op komfort, isolation og lydkvalitet.

Med disse fik jeg et væsentligt løft af min lytteoplevelse, både når jeg bruger dem i studiet og når jeg bare lytter til musik fra en laptop eller telefon.

Low-end er varm, men uden at blive uskarp eller "boomy". God og klar definition på bassen, helt ned i subs omkring 35hz. Mids er noget det svageste punkt, uden overhovedet at være reelt svage. De er tydelige og ikke mudrede, men savner måske en smule definition på upper-mids. Toppen er krystalklar, uden at blive skinger.

Alt i alt vil jeg påstå, at de sparker meget over sine prisklasse (har sammenlignet med f.eks. Neumann ndh20) ift. frekvensspektret. Ift. "Soundstage", dvs stereobilledet er de utroligt præcise. De er klare og har både god bredde og dybde.

Jeg giver dem en varm anbefaling og det er en no-brainer, hvis du kigger i området omkring 2.000 DKK/ ~270 euro.
bærekomfort