betjening

portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet tirsdag, 7.05.
CX
Et genialt stykke billigt bras
CME Xkey Air 37 14.06.2022
CME Xkey Air 37 bygger på en genial idé, et solidt aluminiums chassis og derudover billige plastikdimser og forældet, fejlbehæftet teknologi. De hvide tangenter sidder skævt og de sorte mangler velocity følsomhed. Bluetooth connectivity virker fint med Windows, men Mac og iPad er so-and-so. Efter firmware opgradering går det bedre, men Xkey Plus appen (sidst opdateret i 2016!) brager stadig ned, når man trykker Connect to Bluetooth. Kabelforbindelse er upålidelig og svigter periodisk. En pragtfuld idé som - skamfuldt nok - slet ikke er fulgt til dørs. Det er et stykke dårligt legetøj, som ethvert krævende og velbegavet barn hurtigt ville blive træt af. Hvis nogen fra CME læser dette review og ikke forstår dansk, skal jeg gøre det nemt: Back to the drawing board. This is NOT good enough!
betjening