betjening

Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem mandag, 6.05. og tirsdag, 7.05.
K
Bedste guitar forstærker jeg har haft
Kaens 07.05.2020
Fremragende lyd.... Jeg mener virkelig god lyd!!

Fantastisk nemt at lave super klasse toner direkte på forstærkeren.

Masser af muligheder, send & receive. Line in og out. EXP osv.

Alle knapper føles gode og velfungerende.

Kan spille latterligt højt, men for mig endnu vigtigere, kan spille lavt og bevare den vildt gode lyd. Så den kan det hele.

Som kuriosum kan det nævnes, at når man tilslutter den sin pc, så kan den virke som højtaler hvis man vælger secondary (katana) som playback device :-) Fik et f*****g shock da windows lyden kom gennem min 100w guitar forstærker ;-)

Boss tone central softwaren som kan hentes, virker ukompliceret.
Den styrer også forstærkeren i realtime/live. Så køb et usb 2.0 a-b kabel plus et usb forlænger kabel (bare køb billigt, da digital lyd ikke kræver andet end forbindelse) Det er sjovt at prøve de forskellige kunstneres sounds, som man "loader" ved bare at vælge dem (klikke på dem), og derefter direkte kan teste/spille med det samme.

Finishen er rigtig god, ingen billig plastik skruet forkert på.
Den er også en del mindre end papkassen den kommer i, så min kones skepsis, fra at have set kassen, blev vendt til positive ytringer, da den kom op at stå ved mine guitarer.

Jeg er ovenud tilfreds med denne amp!
betjening