bærekomfort

beyerdynamic DT-770 Pro 32 Ohm

Forventet levering mellem onsdag, 15.05. og torsdag, 16.05.
R
Super hovedtelefoner!
Raaen 19.09.2021
Jeg ledte efter nye hovedtelefoner og fik dem anbefalet. Det er er helt sikkert de bedste jeg har prøvet. De passer lige til mit behov. Jeg bruger dem til at øve med og når jeg indspiller og jeg synes de lyder virkelig godt og isolerer lyden fint.
Selvom de er behagelige at have på overvejer jeg at opgradere dem med soft pads, da det skulle gøre dem endnu bedre. En god lille detalje er at adaptoren skrues på, så sidder den godt fast og bliver den ikke så nemt væk.
Det kunne dog være rart hvis ledningen var nemmere at skifte, hvis den skulle gå i stykker på et tidspunkt, men de er godt bygget.
Jeg er glad for at jeg købte dem, og da de er godt bygget er jeg sikker på at jeg bliver ved med at være glad for dem i mange år frem. Jeg vil helt sikkert anbefale dem.
bærekomfort