Alpine MusicSafe Pro - Black Edition

Forventet levering mellem onsdag, 15.05. og torsdag, 16.05.
Professionelle ørepropper til urimelig lav pris.
Anonym 26.05.2016
Anvendelse:
Jeg bruger ørepropperne hver dag i øvelokalet og til koncerter. Selv når det bliver virkelig højt og larmende, kan man passe på sine øre med de grove filtre.
Det geniale ved Apine ørepropperne er, at man kan regulere på hvor meget støj man vil have filtreret fra.
Jeg er vild med idéen om at man selv kan vurdere hvor kraftig beskyttelse man har brug for. Det er nemt så snart man har vænnet sig til at skifte mellem de tre forskellige filtre.
Dejligt er det også med en så stor æske, så der er mindre chance for at smide dem væk...

Kort sagt er jeg fuldt ud tilfreds med ørepropperne, og kan klart anbefale dem til andre der vil eje et par ørepropper, der er lidt mere seriøse end standarten.

BB
Bongo Bill 04.06.2020
Gode til Prisen!

Sidder okay i øret, men man kan godt komme til at skubbe dem ret langt ind, hvilket kan få dem til at være lidt svært at få dem ud igen, især hvis man har store øregange, da de er lidt korte.
Dæmper okay godt, men har kun brugt de højst dæmpende filtre.

I bund og grund vil jeg klart anbefale disse til folk der ikke har alt for store ørekanal.

J
Nemt med mange muligheder.
Jacob2422 27.12.2019
Jeg bruger dette produkt til øvning med høj lydstyrke.
Kan nemt anbefales da de nærmest er umulige at mærke i ørene.
Ikke noget dårligt at sige om dette.
Godt produkt!

D
Super godt produkt.
Dalby05 04.06.2020
Super gode ørepropper. Jeg bruger dem til primært til øver og koncerter (som tilskuer), de er perfekte til det.

T
God dæmpning og god komfort
Tkje 06.06.2017
Prisen er overskuelig, dæmpningen er god (kan ændres med de medfølgende plugs) og komforten er som den skal være.
Eneste minus ved disse earplugs er at der skal bruges en lille holder (medfølgende) for at få dem i ørene. Dette er intet problem, så længe man ikke mister den. Svære at få i uden.
Godt produkt til en fornuftig pris.

DP
Bedste ørepropper jeg har ejet
Dk Peter 15.06.2021
Rigtig gode ørepropper til prisen. Det lille etui, som følger med, gør at man nemt kan have dem med på farten. Jeg bruger næsten kun det gule filter (16 dB). Tråden som følger med er i mindre god kvalitet, men jeg bruger den ikke. Ørepropperne kan klart anbefales.

p
Virker som de skal.
pearly 13.04.2022
Godt produkt, passer godt på ørerne.

O
Kanon til en øver!
Ollemouse 07.05.2020
Lækre ørepropper til begynder! De sidder som de skal, og dæmper hvad de skal! De er ikke de mest komfortable ørepropper du kan finde, men til prisen er der SUPER!

TD
Super fine ørepropper
The Danish Drummer 23.01.2019
Der er alt hvad man skal bruge i form af de forskellige filtre, det yderligere tilbehør og så den lille æske der indeholder alle delene. Selv har jeg meget små øregange, og disse propper passer helt fint til mig. Det generer ikke at have dem i i længere tid ad gangen.

B
Ganske fine ørepropper.
BassAlert 24.04.2019
Har brugt disse i lang tid og de fungere fint. Både i øvelokalet og live. Der er en tydelig forskel fra disse og til formstøbte men til de få penge dette sæt koster kan man vidst ikke forvente andet.