K&M 28483

7

19 "/ 3 U rack slot

  • Universal 19 " rack
  • Height: 3 U
  • Depth: 300 mm
  • Colour: Black
Available since December 2007
Item number 200906
Sales Unit 1 piece(s)
Formfactor 19"
32 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Friday, 26.04.
1

7 Customer ratings

4.4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Ca
Für den Preis durchaus zu empfehlen
Christian aus D. 13.10.2009
Leider war meine Rackwanne beim auspacken leicht verbogen. Obwohl der Karton keine Beschädigungen aufwies. Mit etwas Kraft konnte ich sie zurecht biegen. Trotzdem muss ich sagen, dass man für den Preis hier nicht meckern kann. Mit vier Schrauben ins Rack geschraubt hält die Wanne bei mir das Gewicht eines 7-Kanal Denon Surroundverstärker. Unter der Wanne ist das Rack im Moment noch frei und ich kann keinerlei Durchhängen feststellen. Leider kann ich den Amp nicht ganz reinschieben da die Wanne hinten eine kleine Falz nach oben hat damit die Geräte nicht nach hinten durchfallen können. Für viele ist das aber vielleicht ein Vorteil.
quality
stability
2
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
K&M 28483
Julien823 22.02.2012
les fixations sont seulement sur le devant ou alors j'ai pas bien compris comment ça marchait du coup j'aime pas trop ce produit
quality
stability
0
1
Report

Report