Arvioitu lähetyspäivä Tiistai, 7.05. mennessä
Pätevä virtalähde isoonkin pedaalilautaan, halvalla
Tuntematon 16.09.2014
Olen kasannut pedaalilautaa viimeisen vuoden verran, ja jossain vaiheessa viiteen haarautuva liitin 9V muuntajaan ei enää riittänyt. Päätin sitten ostaa tällaisen, ja olen tyytyväinen ostokseeni. Hinta oli sopivan edullinen, ja tästä saa virrat kahdeksaan 9V pedaalin ja vielä pariin muuhunkin korkeampaa jännitettä käyttävään vekottimeen. Mukana tulevat piuhat eivät olleet kovin pitkiä, ja näin ollen virtalähde on käytännössä pakko asettaa pedaalilaudan keskelle jotta johdot riittävät kaikille pedaaleille. Ei mitenkään paha juttu, enkä toisaalta haluaisikaan kauheata määrää ylimääräistä kaapelia lautani päälle.
Joku voisi valittaa siitä että 9V ulostulot eivät ole toisistaan eristettyjä, mutta tämä asia ei ole minua häirinnyt millään tavalla. Tähän hintaan tosin ei voi kovin paljoa vaatia.
Vuoden käytön jälkeen voin sanoa että tämä virtalähde on todellakin hintansa arvoinen. Ainoa mikä siinä on hieman alkanut pettämään, on virtakaapelin liitin. Sen kanssa saa olla hieman varovainen ettei se tule kotelosta ulos, mutta muuten pelaa ihan täydellisesti. Jatkossa varmaan asennan tämän pedaalilautani sisään ja pistän virtakaapeliin kunnollisen vedonpoiston, ettei liitin pääse menemään rikki.

K
On tää vaan vaivatonta...
Keitsi 17.02.2020
Vuosikymmenien paristo- ja muuntajarumba välilaitteiden parissa päättyi viime keväänä, kun vihdoinkin sain tilattua mielessä jo pitkään pyörineen 'moninapaisen' virtalähteen. Itse asiassa tilasin niitä saman tien kaksi, jotta jatkossa säästyisin turhilta ärräpäiltä sekä kotona että treenikämpällä.

Erinomaisesti on homma toiminut, koska koko asiaa ei ole edes tarvinnut ajatella missään vaiheessa.

Kolmatta HB:n Power Plantia olen parhaillaan - tässä ja nyt - tilaamassa. Ovat nuo pedaalit sen verran hoikentuneet, että tuollaiseen vajaan puolen metrin levyiseenkin lautaan saa nyt ängettyä tusinan verran eftektejä. Ja virtalähteessä jää reserviin vielä useampi lähtö mahdollisille kokeiluille ja special-virityksille...

m
good choice for a low budget2
mc93 11.09.2020
Really amazed for the price. I have used this power plant for about 6 month, and still works perfectly.
the cables that the box includes are a big plus for the price.

J
Toimiva, Ei häiriöitä.
JayOnTheRocks 04.05.2023
Erittäin hyvä virtalähde 9v & 12v laitteille.

Itselläni tästä lähtee 5x 9v-johtoa (johdot pedaaleille tulevat mukana)
5:lle pedaalille jotka ovat Ernie Ballin (twin-shield) välikaapeleilla kiinni toisissaan.

Ei mitään eroa soundissa, meneekö suoraan vahvariin vai 5:n pedaalin läpi.

Ei surinoita tai häiriöääniä.

Vaikuttaisi hyvin eristetyltä Power Plantilta ihan kuppiin menevään hintaan.

Kesto on vielä arvoitus, mutta tulen päivittämään kommenttia mikäli siihen tarvetta on.
Tuskin on, toivon. Saksalaista laadunvalvontaa olettaisin 👍

Virtajohto voisi olla pidempi.
Treeniksellä välimatkat ovat mitä ovat.
Noh, Jatkojohtokaan ei näköjään aiheuta ongelmia/häiriöitä ja siinäkin sentään muutama laite kiinni, mm. itse vahvari.

Bonusta pieni koko.
Nätti sininen Boxi sinisellä kirkkaalla virtavalolla kun laite päällä.
Ei jää huomaamatta päälle valoja sammutellessa.

5/5 & jatkoon.

Powers my pedals
3mail 14.05.2018
40¤, It powers my pedals, they work. Nuff said: 5/7 would power again.

T
Loistava poweri
Tonikyl 08.01.2024
Loistava poweri hintaansa nähden..tarpeeksi ulostuloja 8×9V ja 2kpl yli 9V lähtöä..Johdot tarpeeksi pitkiä.eikä aiheuta ylimääräisiä ääniä.Todella Loistava tuote suosittelen!!

PE
Katevä virtajuhta
Petri E. 21.05.2021
Ensimmäinen kokemus keskitettyyn virtalähteeseen. En ole katunut , pitää soittosession siistinä. Monen virtalähteen kanssa sählänneenä hyvä parannus. Tuo sopii paremmin vähemmän liikkuvaan installaation tyyliin kotinurkka/studio. Parin efektin kanssa tuon ”junior”-versio on kätevämpi keikoille.

J
Laadukas virranjakaja halvalla
Jupe 31.12.2013
Minulle ensimmäinen harley bentonin tuote sekä ensimmäinen virtalähde kasvavalle pedaalihäröilijälle. Kuvissa hieman muovisen oloinen, mutta käsissä näyttää ja tuntuu laadukkaalta. 8 x 9v sekä 2 x 12v lähdöt takaa että suurempikin pedaalikatras saa virrat. Irroitettavasta virtapiuhasta on annettava plussaa. Ei hurise eikä ronkaile muutenkaan. Olen siis tyytyväinen ja suosittelen pienen pudjetin harrastelijalle, tekee sen minkä lupaa.

Excellent value
AnttiKos 26.07.2017
I have the PowerPlant attached to a Pedaltrain Classic 2 with some cable ties.

Works just as advertised -- reliable and no extra hum or noise. Played several gigs and practices with it, no issues so far.

I'm using all eight 9V outputs at the same time. I have the PowerPlant attached to a Pedaltrain Classic 2 with some cable ties.

At this price, I really have to recommend it.

M
Toimii niinkuin pitää
Manuva 12.09.2013
Laitetta on helppo käyttää, ja siihen saa hyvin kytkettyä efektipedaaleja. Tämän avulla saa poistettua verkkosurinaa, mitä syntyy pedaalien takia paljon. Äänityksessä tämä on suuri apu. Keikoillakin laite toimii hyvin, jättäen pistokkeita vapaaksi muita laitteita varten.