Sonor 18"x14" AQ2 Bass Drum WHP

3

Bass Drum

  • Size: 18" x 14"
  • AQ2 Series
  • Drum shell: 7-Ply maple
  • Drum shell hardware: Chrome
  • Bass drum rosette
  • Colour: White Pearl WHP (wrap)
disponibil din Iulie 2019
numărul articolului 469209
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Shell Colour White
Sparkle No
Fade No
Surface Texture Of Shells Foil
Shell Material Maple
Shell Hardware Colour Chrome
Bassdrum Rosette Yes
2.699 lei
Transport gratuit incl. TVA
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Expediere preconizată până Luni, 29.04.
1

3 Evaluările clienților

5 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Sunet

Măiestrie

3 Recenzii

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
Aa
Gewaltig
Alexander aus Wien 13.03.2021
Es ist erst meine dritte Sonor-Bassdrum in rund 25 Jahren, aber ich behaupte jetzt mal dreist, dass Sonor die (zumindest für meine Klangvorstellungen) besten Bassdrums baut. Ich hatte eine 24er (Hi-Lite), eine 20er (Designer), und jetzt hab ich eben diese 18er. ALLE haben meines Erachtens einen unschlagbar kräftigen Sound, ich würde ihn auch als knackig und druckvoll bezeichnen. Die Sonor-Bassdrums zählen vermutlich zu den schwersten Bassdrums, zumindest gefühlt. Ich denke, dass von dieser Massivität teilweise auch der gewaltige Klang herrührt. Wie die Bassdrum bei Aufnahmen klingt, kann ich nur erahnen, aber akustisch bzw. live ist sie eine Waffe (ich spiele sie fast ungedämpft). Übrigens: das Folien-Finish ist sehr schön – wie auch die Spannreifen. Sie ist also ebenso ein Genuss für die Augen. Danke für diese Basstrommel, Sonor!
Sunet
Măiestrie
2
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate fr
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
J
Très impressionné
Jeff149 26.08.2022
J'ai un kit AQ2 8/10/12/14/16/20. Donc modulable ... Ne manquait plus que la GC 18 pour pouvoir aménager un petit kit jazz.
C'est fait. Quel son cette 18 ! Et sans changer les peaux. Rond, assez profond pour une 18, de belles harmoniques. Bien sonorisée c'est une machine de guerre !
Et le service Thomann, au top comme d'hab.
Sunet
Măiestrie
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz