Knobloch Strings Pure Sterling Silver Nylon 300

5

String Set for Classical Guitar

  • Medium tension
  • Treble strings: Nylon
  • Bass strings: Pure Sterling silver-wound
  • Made in Spain

Note: Formerly labelled as set QZ 500 KASQ

disponibil din Martie 2018
numărul articolului 435702
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
String Tension Medium Tension
Wound G String No
Ball End No
231 lei
Include TVA la care se adaugă 89 lei costul de transport
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Livrare aprox. între Marţi, 7.05. și Miercuri, 8.05.
1

5 Evaluările clienților

4.6 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Sunet

Măiestrie

3 Recenzii

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
EK
Bringt eine alte Gitarre zum Klingen
Einfach Klassikgitarre 29.03.2021
Auf meiner Hanika 27p, Baujahr 1973 bekomme ich mit diesen Saiten endlich die Bässe zum Klingen und gleichzeitig den Diskant weich und romantisch zum Singen. Die dicke Fichtendecke erfordert einfach mehr Masse als andere Saiten haben, um zum Schwingen zu kommen.
Ich spiele auch eine moderne Meistergitarre mit einer dünnen Fichtendecke. Dafür empfehle ich diese Saiten nicht.

Fazit: Es hängt von der Gitarre ab, ob sich eine Investition in diese Saiten lohnt.
Sunet
Măiestrie
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
l
Das Geld nicht wert
leguitarist 05.10.2020
Klanglich konnten die Saiten auf meiner Konzertgitarre nicht wirklich überzeugen, schon gar nicht für das Geld. Das kann natürlich auf anderen Instrumenten anders sein. Die Haltbarkeit war etwas länger als z.B. D Addario aber auch nicht überwältigend.
Sunet
Măiestrie
0
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz