Axe Heaven Fender Tele Vintage Esquire

1

Miniature guitar replica

  • Fender Telecaster Vintage Esquire Jeff Beck model
  • Officially licensed
  • Scale 1:4
  • Handmade with solid wood and metal tuning screws
  • Size: Approximately 11.4 x 30 cm
  • Includes adjustable miniature guitar stand and guitar case gift box

Note: Not playable

disponibil din Mai 2019
numărul articolului 465393
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Type Of Accessory Axe Heaven
Dekoration/Home accessoires Yes
Calendar No
Toys No
Cases No
Stationery No
Miniature Instruments Yes
Household No
Collectible Figures No
198 lei
Include TVA la care se adaugă 89 lei costul de transport
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Expediere preconizată până Luni, 29.04.
1

1 Evaluările clienților

3 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Măiestrie

1 Recenzie

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
N
Nette Geschenkidee, jedoch etwas teuer
NoMro 03.12.2019
Habe mir die Axe Heaven als Deko für den Schreibtisch geholt. Das Modell ist ganz schick, jedoch kleiner und leichter als ich es erwartet hatte. Der "Body" ist lackiert, das "Aging" wirkt wie unterm Klarlack aufgedruckt. Die Mechaniken etc sind aus Guss. Der Ständer eine etwas fummelige Angelegenheit. Die Geschenkverpackung erinnert an einen Gitarrenkoffer, ist aus Pappe und wäre eine runde Sache, wenn sie nicht mit Aufklebern aus der Logistik beklebt wäre, die sich nicht rückstandslos entfernen lassen.
Alles in allem ist das Modell also ganz nett, aber eben nicht so liebevoll wie ich es für den Preis erwartet hätte. Ein gutes Drittel günstiger und sie wäre meiner Meinung nach preisWERT.
Măiestrie
2
1
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz