Gruvgear Fretwrap MD Ebony

9

Professional String Stopper / Damper

  • Helps to effectively dampen overtones, open strings and sympathetic resonances during recordings, live performances and two-hand tapping
  • Size: MD - fits 5-string basses & 6-string classical guitars
  • The adjustable strap allows fine adjustment of the pressure and damping of the strings
  • Can be moved onto the headstock when not in use
  • No special tools or modifications to the guitar are necessary
  • Package quantity: 1 Pieces
  • Colour: Ebony
available since May 2020
Item number 494334
sales unit 1 piece(s)
16.90
Including VAT; Excluding €15 shipping
In stock
In stock

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
1
google translate es
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
PERFECTO
P3lagius 13.07.2020
cumple su función. Compra recomendada
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F
Wenn man Erdbeerbärmchen gern mit Sahne isst !
Fulle 23.09.2020
Ich nutze es wie ein Gruvgear Fump ,also bei mir ist es an der Bridge unter den Saiten und die Schlaufe über die H-Seite befestigt und wieder unter die anderen Saiten (so das die H _Saite auch gedämpft aber nicht zu beeinträchtigt wird) , keine Abwertenten Bemerkungen bitte , weil das besser ist als oben am Griffbrett und hört sich Saugeil an und Schwingen tun die Saiten auch noch mit , so dass es einen guten Klang mit sich bringt, muss man halt probieren wie.Das könnte aber auch eine Idee für ein Gruvgear Fump sein mit einem Material wie beim Fretwrap !
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
guter Dämpfer
MarkusCologne 17.02.2021
Das Fretwrap macht einen guten Job und der Sound wird tighter. Die Verarbeitung könnte etwas besser sein.
quality
0
0
Report

Report