service

kvalitet

portofrit og inkl. moms
på anfordring
på anfordring

Vi er i øjeblikket usikre på den forventede leveringsdato for denne vare. Det kan bl.a. skyldes, at vores leverandør p.t. ikke kan oplyse en forventet leveringstid. Kontakt os venligst for nærmere info.

C
Knivskarp
Chris.H 08.04.2021
Perfekt arbejde. Bemærk at de også sliber af gribebrættet hvis halsen er skæv, eller du vil have en anden rundingsradius. Jeg har fået lavet 6 guitarer på den måde, bl.a. en Stratocaster de lavede til radius 12 (inkluderet i prisen), og de har alle siddet lige i skabet. Eneste problem er at det er det koster godt 500,- at få sendt den derned med postvæsnet. Det kan du få ned på ca. 350 med GLS, men så skal du have en papkasse du kan putte guitarkassen ind i. GLS sender kun firkantede kasser. Så det betaler sig at gemme den kasse de returnere i.
service
kvalitet