Til sidens indhold
seventy years logo
Thomann fejrer jubilæum! Tak for din loyalitet! Udforsk vores jubilæumstilbud allerede nu Til tilbudene

betjening

portofrit og inkl. moms
På lager indenfor 9-12 uger
På lager indenfor 9-12 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

BU
God starter loopstation
Benja U 26.07.2020
Boss RC-202 er et fantastisk redskab til at starte med looping. Jeg har selv brugt den til beatboxing og jeg elsker effekterne i looperen.

Jeg bruger også min RC-202 som audio interface til computeren og kan derved optage lækker lyd direkte in i mit indspilnings software Mixcraft 9 (DAW). Når man brger RC-202 som audio interface så kan man stadig bruge effekterne fra looperen på computeren, den tilsluttes med USB type B.

Jeg er rigtig glad for at jeg købte produktet og vil helt klart anbefale det til alle musikere, det eneste jeg ville ønske den havde var et LCD display til at vise indstillinger og interfacet mere grafisk. Derud over har jeg også løbet ind i problemet med at mangle "Tracks" eller "Lag" men der skal man nok købe storebroren RC-505 der er væsentligt dyrer. Ellers et meget lækkert produkt! :)
betjening