Customer center login
Country and Language

Sikorski Musikverlage Rossini Introduction Clarinet

1

Sikorski Musikverlag Gioacchino Rossini Introduction,Theme and Variation for clarinet and orchestra: piano reduction, edited by Jost Michaels, intermediate level of difficulty, ISMN 9790003005973, SIK0551 K, A4, 18 pages

Level Of Difficulty Medium
with piano accompaniment Yes
Duo No
Bonus Audio No
Baroque No
Classical Music Yes
Romantic No
Format A4
Number Of Pages / Voices / Length 18 Pages
available since December 2019
Item number 480778
15,50 €
Including VAT; Excluding 4,80 € shipping
Available immediately
Available immediately

This item is in stock and can be dispatched immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 28.10. and Friday, 29.10.
1
28 Sales Rank

1 Customer Reviews

5 1 Customer
4 0 Customers
3 0 Customers
2 0 Customers
1 0 Customers
5 / 5

arrangement

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
K
Als Ersatz gekauft
KlariM 01.03.2020
Meine alte Ausgabe der Rossini Variationen löste sich langsam in ihre Bestandteile auf.. daher musste ein neues Exemplar in den Notenschrank. Positiv finde ich dass Sikorski die alte (gewohnte) Ausgabe immer noch verkauft , negativ ist mir persönlich aufgefallen dass es sich nun um eine Din A 4 Ausgabe handelt, mein früheres Format war größer (31,5x23,5), daher auch etwas besser leserlich.... Trotzdem bin ich froh dieselbe Ausgabe wieder zu besitzen- und im Ernstfall kann man sie dann ja etwas vergrößern oder wieder auswendig lernen ;)
arrangement
0
0
Report

Report

Need help?