Dunlop Flow Gloss Picks Set 2.00

19

Set of picks

  • Designed for precision and speed
  • Highly polished, tapered edges for faster, more precise licks
  • Thickness: 2.00 mm
  • Material: Ultex
  • Flow shape
  • Sharp tip
  • Contoured finger recesses for maximum control
  • Quantity: 3 pieces
Available since June 2021
Item number 519123
Sales Unit 1 piece(s)
Thickness 2,00
Delivery Quantity 3
14,90 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Thursday, 2.05. and Friday, 3.05.
1

19 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

grip

durability

quality

13 Reviews

C
Excellent
Cornelix 17.12.2022
If you like the tone and feel of thicker picks, this is one of the best. The concave and glossy sides makes the grip so great. You really have to try this one!
grip
durability
quality
0
0
Report

Report

DW
great one
Dreamer Wolf 30.05.2022
i use many picks try to find the perfect, at the moment this pick is one of the top 5 picks I use.
grip
durability
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Sehr angenehm
Blademage 12.02.2022
Etwas weniger "Grip", dadurch je nach Spielweise entspannender.
extrem langlebig und noch dazu "hübsch".

Die zwei Sterne abzug beim Grip sind nicht als Qualitätsmangel, sondern als Beschreibung / Bewertung gedacht.

Aber die 4,- pro Stück werde ich mir beim nächsten Mal, wohl erst in ein paar Jahren, überlegen. Daher ein Stern Gesamtabzug fürs Preis-/Leistungsverhältnis.
grip
durability
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
Trickreich gut geformt.
Hapevau 23.06.2021
Für Paula und Strat nutze ich seit Jahren simple Dunlop Jazz III. Ist einfach "meine" bequeme Größe.
Neugierig geworden durch Ankündigung Gloss 2.0 einfach mal mitbestellt - und sehr angenehm überrascht und angetan von der Haptik. Innovativ durchdacht: durch die Vertiefung schmiegt sich das Plektrum unverrückbar mittig zwischen die Finger und die Vertiefung bewirkt, dass man meint, ein wesentlich dünneres Teil zu greifen. Durch die vorgegebene zentral eingepasste Griffmulde verschwimmt auch, dass ich ja nun ein minimal größerflächiges Plektrum benutze. Clever überlistet!
Der Sound kommt doch satter als beim JIII-Plastikblättchen, werde es jetzt mal fleißig einsetzen. Auch die ersten Akkordversuche klingen voll.
Fühlt sich insgesamt recht wertig an (sieht auch so aus), so dass ich den ambitionierten Preis akzeptieren kann.
grip
durability
quality
1
0
Report

Report

YouTube on this topic