Bach 351 Trumpet 10-1/2A

2

Mouthpiece

  • For trumpet 10 1/2A
  • Cup diameter: 15.90 mm
  • Deep cup
  • This model has a warm, rich lyrical cornet tone
  • Good for playing brass melodies and mostly used by brass players of the Italian school
Available since August 2011
Item number 268608
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Deep
Cup Diameter 15,9 mm
Finish Silver Plated
77 €
Free shipping incl. VAT
In stock within 4-5 weeks
In stock within 4-5 weeks

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

2 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
Beratung und Qualität sehr gut
Trompter 07.02.2018
Hallo zusammen, ich bin zu Thomann gekommen um ein neues Mundstück für meine Trompete zu suchen. Ich äußerte meine Wünsche und mein Berater legte mir verschiedene Mundstücke zum ausprobieren bereit bis ich mich für dieses Mundstück entschied. Aufgrund der guten Beratung habe ich das richtige Mundstück für mich gefunden. Mit diesem Mundstück kann ich einen satten, kraftvollen Ton spielen und es spricht auch in den höheren Lagen noch sehr gut an. Kann ich nur jedem empfehlen...vor allem die Beratung war echt top!!!
quality
response
sound
0
0
Report

Report