the sssnake SM6BK

Leverans beräknas mellan Onsdag, 15.05. och Torsdag, 16.05.
SP
Oklanderligt
Spector Phill 15.11.2021
Funkar som de ska. Hålbara

Snake SM6BK
MagF 05.09.2018
XLR sladd av märket snake, använt dessa i både live och studio sammanhang. Tycker de funkar helt ok.
Följsam och lätt att hålla ordning på.
Inte den längsta livslängden men med så lågt pris så fyller den sin funktion bara bra!

P
Billig och bra kabel
Peter_L 15.03.2017
Billig och bra kabel som framförallt används i replokal för att inspelning av trummor. Har haft dem konstant inkopplade så de har inte utsatts för allt för mycket våld. Funkat utan problem.

H
En enkel kabel som gör jobbet...
Honken 14.10.2017
the sssnake-kablarna jag köpt under åren från Thomann håller en bra kvalité. Jag kan tänka mig att det finns kablar med en högre premiumkänsla, men de gör jobbet. Ingen har gått sönder ännu - dock arbetar jag bara i en studio under relativt kontrollerade former och inte med spelningar på olika ställen. Men vad jag kan se är kablarna lätta att ta isär för eventuella lödningar; något som inte behövts ännu för mig.

Absolut prisvärt!!
Aneh 14.11.2017
En mycket prisvärd kabel som funkar perfekt!

hur kan man få så mycket för så lite
Simon3697 31.08.2015
En XLR-kabel behöver man ju alltid och varför betala mer om man inte har högre krav. Funkar fint och har hållit ett bra tag nu utan att visa tecken på att ge upp!

EJ
Sladd
Erika J. 17.09.2013
En bra sladd för lite pengar..
Söker du efter en sladd som inte ska användas så mycket, en som kanske alltid sitter i mixern så kan detta vara något för dig! Tål inte jättemycket stryk, men är bra med tanke på priset!

JA
Great value
Jonathan. A 11.11.2018
Very cheap. Which is a huge plus. It feels a bit cheap but I haven't had any problems with any of my 7 cables which I have used for rehearsals for years now.

Get's the job done
[1]28 07.04.2018
I've been using the cable for about two months so far and it's still in one piece!

Perfekt kabel till uthyrning
MattiasSound 05.10.2016
Som alla xlr enkla att använda och funkar perfekt till uthyrning och för kortare sträckor!