Kawai F-10 H Footswitch

7

Footswitch

  • Sustain pedal with half-damper function
  • Dimensions: 21,5 x 9,7 x 7,3 cm

Suitable for the following Kawai models:

  • ES-6
  • ES-7
  • ES-8
  • ES-100
  • ES-110
  • ES-520
  • ES-920
  • MP-5
  • MP-6
  • MP-7
  • MP-7SE
Tillgänglig sedan September 2012
Artikelnummer 287256
försäljningsenhet 1 Styck
577 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Tisdag, 30.04.
1

7 Kundbetyg

4.7 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

6 Recensioner

google translate gb
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
A
High quality pedal
Aelnesr 07.01.2024
Solid, stable, and nice looking.
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
E
Macht genau was es soll!
Ewwes 01.08.2018
Ich benutze das Pedal nun über 5 Jahre und es tut gnadenlos seinen Job. Ich bin sehr zufrieden. Es ist recht standfest und bietet auf der Bühne genug Fläche für Gaffa-Tape:)
Mittlerweile habe ich mir ein zweites bestellt, allerdings eher aus Sicherheitsgründen. Keyboarder und Pianisten wissen, wie aufgeschmissen man vor einer Show sein kann, ohne das passende Sustainpedal.
Kurz: Top!!
hantverkskvalitet
2
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
b
Pedal mit Gewicht
barrelhousebix 19.08.2019
Dieser Schalter hat genug Gewicht um nicht sofort wegzurutschen. Kennt sicher jeder, diese Mini-Plastikteilchen, die einen beim Auftritt zum Wahnsinn treiben können. Der Kawai F-10 macht mich glücklich, wenn ich mein ES8 demontiere. Der Anschluß der F-301 B Pedaleinheit am HM 4 Ständer zum ES8 ist leider weniger glücklich gelungen, aber das hier so nur nebenbei...
hantverkskvalitet
0
1
Anmäl recension

Anmäl recension