Gewa Baton 912406

2

Baton

  • Length: 36 cm
  • Counterbalanced
  • Rosewood handle bright
  • Packed in a tube to protect from breakage
Tillgänglig sedan Juni 2001
Artikelnummer 145904
försäljningsenhet 1 Styck
Baton / Material Fiberglass
Handle / Material Rosewood
Length 360 mm
only gigbags No
238 kr
inklusive moms, 99 kr frakt tillkommer
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Beräknat utskeppningsdatum till Tisdag, 30.04.
1

2 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

hantverkskvalitet

2 Recensioner

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
TS
T. S. Kuhn 03.03.2017
Auf der Transporthülle steht Takt, nicht Gewa.
Der Taktstock ist ganz aus Holz und auch nicht weiß. Obwohl ich das bevorzugen würde war dieser im Vergleich mit 270580 und 176872, die mir beide zu kurz waren, sowie 176883 der beste, weil das Holz dafür sorgt, dass das Gewicht am besten verteilt wird.
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
B
Gut
BjörnP 30.12.2009
Ein Stock, der gerade ist, ergonomisch gut liegt (nicht zu lang oder zu kurz) und sich gut halten lässt (1x ist er mir aus der Hand geflutscht, es geht doch nichts über einen guten Lacher... ^^). Gut finde ich auch die Transporthülse aus Kunststoff, hierin ist er gut geschützt.
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension